۱۰ پاسخ

بری توی ۴۰هفته دیگه میاد

وای نگو..من ک هرکاری کردم نشد فردا میرم میخوابم با سوزن فشار حداقل بیاد

زیاد راه برو و هرموقع که خسته شودی بشین استراحت کن بعد راه بروو اگه یسره راه بری و استراحت نکنی بچه مدفوع میکنه توشکمت

دگه یروزی ازین هفته تو بغلته
برای من ۳۹هفته ۳روز زایمان کردم

😩😩

فوبیام اینه برسم به این هفته هنوز نخواد بیاد 😂😂😂🤦🏻‍♀️

انتظار ادمو کلافه می کنه این آخرا
من که اصلا درد ندارم

جا خوش کردن😂🫩

مسخرمون کردن😂😂😂

همدردیم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۴ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۱۰ ماهگی