۳۹هفته تمام برا سزارین خطرنداره بچه بریچه

۵ پاسخ

من ۳۷ هفته تمام سزاین شدم هیچ خطری نبود خداروشکر

من تاریخم ۳۹ هفته و ۴ روزه

نه چ خطری
من ۳۷هفته و ۶روز بودم سزارین اختیاری

دکتر منم گفت ۳۹ کامل عمل میکنم بچه کامل برسه

ن منم ۳۹ و ۳ روز میشم بهترم هست
۱۱ ام تاریخمه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه بهار مامان فاطمه بهار ۱۴ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی