۵ پاسخ

منم
اصلا درد نداری
من دارم کم‌و بیش😭😭

زیاد بمونی هم درست نیست برو آمپول شزر میزنن دردات شروع میشن

من 40 هفته و 5 روز بودم آخرشم با آمپول فشار به دنیا اومد

امپول فشار بزنن

دهانه رحمت باز نشده؟

سوال های مرتبط

مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان امیرحسینم🥹🫀 مامان امیرحسینم🥹🫀 ۵ ماهگی