من چرا زایمان نمیکنم دیگه😑😐🧘‍♀️

۶ پاسخ

مامان رستا اگر ۳۹ هفته شدی برو دکتر با امپول فشار بیار چون خدایی نکرده مدفوع نکنه

ورزش کن و پیاده رویی اسید معده که امون منم بریده من ان شاالله به 40 نرسم

خوب دیگه تایم زایمانتون تکمیل شده مثل من استرس ندارین من از الان بچه چرخیده و درد دارم

منم چرااااا

منم همینطور ۳۹ هفته و ۳ روز

جاش خوبه دلش نمیاد بیاد بیرون 😍😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسینم🥹🫀 مامان امیرحسینم🥹🫀 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا ۸ ماهگی
مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان لِنا🩷🦋 مامان لِنا🩷🦋 ۲ ماهگی
مامان 🎀جوجه هام🎀 مامان 🎀جوجه هام🎀 ۱ ماهگی