من چرا زایمان نمیکنم خسته شدم دیگه🫠🤦‍♀️

۳ پاسخ

۴۰هفته ای!!!!!!چرا نمیری بستری بشی خطرناکه

هعی خدا ان شاءالله دیگه اخراشه

منم منتظرم 🥲

سوال های مرتبط

مامان امیرحسینم🥹🫀 مامان امیرحسینم🥹🫀 ۵ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان محمد و محیا مامان محمد و محیا ۴ ماهگی
مامان ویاناوویهان🫀 مامان ویاناوویهان🫀 ۸ ماهگی
مامان برسام🐥 مامان برسام🐥 ۲ ماهگی