خانما کیا سزارینشون به ۳۹هفته میکشه؟

۶ پاسخ

به من سی و هشت هفته و پنج روز وقت داد. دیگه چک و چونه زدم کرد سی و هشت هفته و دو روز

برا من واسه ۳۸ هفته ۶ روز نوبت داده

من ۳۹ هفته و ۲ روز قراره برم

برامن وقت نداده ههنوز دکتر

دکترم به من کفته هفته ۳۹

من
۳۸ هفته و ۵ روز

سوال های مرتبط

مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۶ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان المیرا بانو❤️🧸 مامان المیرا بانو❤️🧸 ۱۲ ماهگی