کیا تاریخ سزارینشون ۱۲ اسفنده؟

۱۱ پاسخ

من برا 11اسفند نامه دارم انشاالله

12 اسفند میشم 38 هفته و 2 روز کاش اون موقع بیاد🥺🥺🥺

منننن

من احتمال زیاد ۱۶ اسفند

برا من 17 اسفند تاریخ داده 39 هفته میشم

شاید منم باشم
به من گفته از ۱۲تا ۱۷اسفند ولی دقیق هنوز نگفته🥹

منم ۱۲ اسفندم

تاریخ زایمان منم ۱۸ اسفند هست
ولی شوهر مادرشوهر نمیزارن سزارین کنم 😔

من ۱۰‌اسفند

بسلامتی گلم

چند هفته میشی؟

سوال های مرتبط

مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی