کیا تاریخ سزارینشون ۳۱ شهریوره؟

۱۰ پاسخ

من۱۹شهریور

منم 30 شهریور

من.

من ۳۱شهریور زایمان طبیعی
چون سزارینم ۱۳روز زودتر میشه

من ۳۱ شهریورم

از 24شهریوره تاریخ سزارینم

ببین من آنتی ۲ آبان زده بنظرت چندم میزنه سز؟

به من گفته سزارین 4 مهر .ولی میخوام به دکتر بگم 31 شهریور سزارینم کنه

کی ب شما تاریخ زایمان دادن ب من هنوز ندادن فقط تو سونو نوشته ۱۳مهر

👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی
مامان پانیذ و تودلی مامان پانیذ و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری