منم ۱۸ خردادماه عزیزم
من ۲۳ خرداد سزارین دوم
منم۱۷خرداده نگرانم همش
من 11 خرداده
من سوم تا دهم زده گفت اگر درد نداشتم دهم برم🥹تا حالا استرس نداشتم اما نزدیک تر میشم استرس میگیرم ،خدا کنه فقط سالم و سلامت باشه هیچی نمیخوام
من ۱۸خرداده
گلم دکترت کیه؟
من یک ماه دیگ زایمانمه به زایمانم که فک میکنم حس میکنم دیگ قلبم نمیزنه🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.