کیا تاریخ سزارینشون ۱۷ خرداده؟
شماهم مثل من استرس دارین؟

۸ پاسخ

منم ۱۸ خردادماه عزیزم

من ۲۳ خرداد سزارین دوم

منم۱۷خرداده نگرانم همش

من 11 خرداده

من سوم تا دهم زده گفت اگر درد نداشتم دهم برم🥹تا حالا استرس نداشتم اما نزدیک تر میشم استرس میگیرم ،خدا کنه فقط سالم و سلامت باشه هیچی نمی‌خوام

من ۱۸‌خرداده

گلم دکترت کیه؟

من یک ماه دیگ زایمانمه به زایمانم که فک میکنم حس میکنم دیگ قلبم نمیزنه🤣

سوال های مرتبط

مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان یاسین و آرسین مامان یاسین و آرسین ۱۱ ماهگی