۱۹ پاسخ

من ۱۰ خردادم

من۱۹خرداد🥲🫡

من۱۶امم🫠🫠

من ۱۹ خردادم🙄✋🏻

من ۱۰ خرداد

همه زاییدن به جز من

من ۱۲ خرداد هستم
استرس، هیجان، دوق، سردرگمی
یه حس نمیدونم چی هست بیانش نمیشه کرد
استرس بیشتر دارم که ایشالله بچمو سالم بغل بگیرم🙂🤍

من۱۸ خرداد

۱۶ خرداد زایمان بیشتره

منم ۱۶ام هستم😍

من ۱۶ام😍

من بهش فکر نمیکنم که استرس نگیرم.
تا اللن بدو بدو کارامو میکردم الان میگم بزار از چهارشنبه هفته دیگه شروع کنم دم دمش تمیز باشه با این بادو خاکایی که میاد هر چی تمیز میکنم باز خاک میگیره😫

برعکسه هرچی نزدیک میشم ب پایان
دلم میخاد توشکمم باشه تموم نشه بارداری
درصورتی ک مشتاق هرچی زودتر دیدنش بودما
این اخری عجیب حسم

من هنوز نمیدونم.
۱۸ خرداد میشی چند هفته دقیق؟

انشاالله به امید خدا خدا به هممون کمک کنه که هم خودمون همه نینیامون به سلامتی وخوشی کنار بریم منم ۱۶ خردا به امید خدا زایمانه

من ۲۶ خردادم
شبا از فکر و خیال نمیتونم بخوابم. تا حالا تجربه‌ی اتاق عمل و بستری شدن نداشتم🙃

عه دکتر منم ۱۸تاریخ داد بهم
کدوم بیمارستان میری ؟

من دوسال پیش ۱۸ م سز شدم🥺

من سیزده خردادم🥲

سوال های مرتبط

مامان ائلوین مامان ائلوین روزهای ابتدایی تولد