سزارین ۷ خرداد
گفتی برات صدکش ۷۸بوده برامن ۲۰ هست وزنش کمه
سلام عزیزم تغذیت بیشتر چیاست برا وزن دهی
انشالله همگی به سلامتی نی نی هاتون رو بغل بگیرین
10 روز دیگه سزارین
طبیعی ۲۷ روز دیگه زدن
طبیعی و منتظر... بدون هیچ علامتی😁
سزارین 🥰
جمعه باید برم بیمارستان
سه شنبه .سزریان
17 روز دیگه سزارین😢
۶خرداد چهارشنبه
سزارین اختیاری
8روز دیگه سزارین
من 7روزدیگه سز هستم
من🖐️
۱۷خرداد
سزارین
پس فردا سزارین
من چهارشنبه ، سزارین
طبیعی
منتظرم دردام منظم بشه
۱۷ روز دگ سزارین
سللام منم دیگه کم موندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.