کیا زایمانشون نزدیکه؟
سزارین یا طبیعی؟

۲۰ پاسخ

سزارین ۷ خرداد

گفتی برات صدکش ۷۸بوده برامن ۲۰ هست وزنش کمه

سلام عزیزم تغذیت بیشتر چیاست برا وزن دهی

انشالله همگی به سلامتی نی نی هاتون رو بغل بگیرین

10 روز دیگه سزارین

طبیعی ۲۷ روز دیگه زدن

طبیعی و منتظر... بدون هیچ علامتی😁

سزارین 🥰

جمعه باید برم بیمارستان

سه شنبه .سزریان

17 روز دیگه سزارین😢

۶خرداد چهارشنبه
سزارین اختیاری

8روز دیگه سزارین

من 7روزدیگه سز هستم

من🖐️
۱۷خرداد
سزارین

پس فردا سزارین

من چهارشنبه ، سزارین

طبیعی
منتظرم دردام منظم بشه

۱۷ روز دگ سزارین

سللام منم دیگه کم موندم

سوال های مرتبط