۱۷ پاسخ

من ۲۷ اردیبهشت
سزارین ۱۷

مامان اردیبهشتی زیاد هست استرس نداشته باش
من ۱۲ام هستم

من طبق ان تی ۱۸ اردیبشهتم ولی معلوم نیس کی تاریخ سزارینم باشه
شنبه میرم دکتر

من دقيقا باشمام 😍

من طبیعی ۳۰ اردیبهشت سزارین ۲۰

من طبیعی ۱۸ اردیبهشت

من طبیعی ۱۸ اردیبهشت
سزارین میخام بشم گفت ۸ اردیبهشت

من ۲۹ اردیبهشتم طبیعی

مامانایی که تو این سن هستین، انقباض ندارین؟ من دو سه روزه یه کم انقباض دارم انگار
بعد حرکت نینی تون تغییر نکرده ساعت هاش و مدلش؟ مثلا کمتر بشه یا کش و قوسی بشه؟

من طبیعی ۲ خردادم

تقریبا منم اون هوله هوش هستم

من طبیعی ۲۸ میشم ولی سزارین قرارع برم گف احتمالا ۲۰ م ۲۱ م‌برام بزنه

منم طبیعی 28اردیبهشت

من سزارین ۳۱ اردیبهشتم

من سزارین ۱۵اردیبهشتم

من سزارین ۲۰اردیبهشتم

من طبیعی ۳۰ اردیبهشتم

سوال های مرتبط

مامان ائلوین مامان ائلوین روزهای ابتدایی تولد