من ۲۷ اردیبهشت
سزارین ۱۷
مامان اردیبهشتی زیاد هست استرس نداشته باش
من ۱۲ام هستم
من طبق ان تی ۱۸ اردیبشهتم ولی معلوم نیس کی تاریخ سزارینم باشه
شنبه میرم دکتر
من دقيقا باشمام 😍
من طبیعی ۳۰ اردیبهشت سزارین ۲۰
من طبیعی ۱۸ اردیبهشت
من طبیعی ۱۸ اردیبهشت
سزارین میخام بشم گفت ۸ اردیبهشت
من ۲۹ اردیبهشتم طبیعی
مامانایی که تو این سن هستین، انقباض ندارین؟ من دو سه روزه یه کم انقباض دارم انگار
بعد حرکت نینی تون تغییر نکرده ساعت هاش و مدلش؟ مثلا کمتر بشه یا کش و قوسی بشه؟
من طبیعی ۲ خردادم
تقریبا منم اون هوله هوش هستم
من طبیعی ۲۸ میشم ولی سزارین قرارع برم گف احتمالا ۲۰ م ۲۱ مبرام بزنه
منم طبیعی 28اردیبهشت
من سزارین ۳۱ اردیبهشتم
من سزارین ۱۵اردیبهشتم
من سزارین ۲۰اردیبهشتم
من طبیعی ۳۰ اردیبهشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.