۴ پاسخ

🤚من ان تی زده 1/1

منم همینطور ولی درد زایمان ندارم...فقط دردای کاذب... دهانه رحمم باز نشده... قراره با آمپول فشار زایمان کنم.

منم یکم یا دومم

من 2فروردین هستم از شبم شکمم سفت میشه از ی ربع یکبار شکم درد میگیره ول می‌کنه شما حالتون چطوره؟؟

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۳ ماهگی
مامان ائلوین مامان ائلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۴ ماهگی