۵ پاسخ

مال من ۵فروردینه

من ۳۸ و ۲ روزم زایمانم سال جدیده هنوز دردی ندارم یه سانتم

شما سزارینی هستی یا طبیعی

من یکم نوشته امادرددارم مثل پریودی امازیادنیست

من
ولی دهانه رحم باز شده یک سانت
دکتر گفت شاید این هفته هم بشه😭

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۲ سالگی
مامان سامیار و مانیار🥹😍 مامان سامیار و مانیار🥹😍 ۱۲ ماهگی
مامان یاشار😍💙 مامان یاشار😍💙 ۷ ماهگی