سلام مامانا کیا زایمانشون ۴/۴؟؟

۹ پاسخ

منم صبح ساعت ۷ صبح باید بیمارستان باشم😍

من ۴.۴.
پسرم ۴.۸
دخترم الان شهریوری شده😇😇

من ولی سیزدهم به دنیا اومد 😂

من اگه تا ۴/۴ دردم نگیره باید برم امپول فشار بزنم🥲

من😁

من🥰🌹❤️

من 💝

من دوس دارم بشه ۴ ۴
🥲🥲
تولد خودمم ۴ ۴ خیلی باحال میشه

من10سال پیش4/4بودم😂😂

سوال های مرتبط

مامان یاشار😍💙 مامان یاشار😍💙 ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی