پیش کی زایمان کردی
۳۱ خرداد
به من شانزدهم نوبت داد
تو چی
من ۳ خرداد بودم ولی خب دیگ نمیتونستم طاقت نیاوردم ۲۰ اردیبهشت تو ۳۷ هفته زایمان کردم حال بدنیم دیگ نرمال نبود فشارم بالا پایین میکرد خطرناک بود
طبیعی ام و تاریخش و زدن ۲۹ خرداد
طبیعی 15 خرداد وقتمه
۲۵ خرداد انشالله
۱۸ خرداد فعلا نامه داده بهم ممکنه چون قندم این ماه بالا رفته جلوتر بیفته
۷خرداد
من هم خرداد هستم دکترم گفت سی و نه هفته میشه ۲۰ خرداد ولی اینقدر بی خیال بود که امروز دکترم و عوض کردم قرار شد اون بگه کی زایمان کنم
من یا ۲۲ یا ۲۳
۲۵ خرداد انشالله♥️
۱۳خرداد
من به امید خدا ۱۸ ام زایمان میکنم
دوستم ۲۹ خرداد زایمانش هست بهش گفته ۱۸ ام بیا نامه بهت بدم
به من گفته بین ۱۸تا۲۰خرداد
منم دوستداشتم خرداد باشم ولی۱۳تیر احتمالا
من ک طبیعی ام معلوم نیس چندم باشه🫠
۱۶ ام
۳۹ هفته☹️
من برای ۱۸ خرداد نوبت دارم
البته امروز باید برم سونوی آخری و پیش دکتر بیهوشی و جواب آزمایش خونمم بگیرم فردا برم نامه رو از دکترم بگیرم
فردا میشم ۳۶ هفته و یک روز
سزارین هم دقیق ۳۸ هفته میشه
شما چندم گفتن؟
نمیدونم چرا شنیدم میگن دو هفته واس سزارین بر میدارن دکتر من گفت یه هفته
من برا هجدهم سزارین
شما سزارین؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.