کیا زایمانشون ۲۵ خرداد عین من هنو نزاییدن

۱۴ پاسخ

من ۲۲ خرداده

من فردا نوبت زایمانمه سزارین
برام دعا کنید 🥰

منو زده ۲۸

شما گهوارت طبق انتی تنظیم یا آخرین پریود

منم زده 25 خرداد
ولی هنوز که خبری نیست

من☹ ۳۷ هفته وشش روزمه

مننننننن

😂🤣😃🤣😃😀😂😀

منم ۱۷خرداد دیگه کم مونده😍

من هفدهمم هنوز نه دردی نه هیچی☹

۳۸هفته ۳روزم

منم دکتر برام تاریخ زد سزارین ۲۵ خرداد

منننن ۲۵خردادم🤣

منننن

سوال های مرتبط

مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۴ ماهگی
مامان آمین کوچولو🩵🐣 مامان آمین کوچولو🩵🐣 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد