این چ برنامه اییه؟
سلام عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی چطور بود
هزینه چقد شد
وای منم هنوز زایمان نکردم ۴۰هفتمه انتی برام ۱۲اردیبهشت زده ولی انگارنه انگار
منم موندم
کاش دردامون زودتر شروع بشه
منم کاش درد مون بگیره
40هفته شدی الان؟منم 40هفته شدم
من پسرمو 41 هفته کامل بستری شدم.اونم بدون درد...با آمپول فشار زایمان کردم
وایی چطور تحمل کردی تا الان 🤦♀️
چقدر سخته اینقدر طول بکشه😥
من🤦♀️🤦♀️🤦♀️
من ولی هنوز زوده😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.