کیا مثل من هنوز نزاییدن منتظر زایمان و درداشن ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

این چ برنامه اییه؟

سلام عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی چطور بود
هزینه چقد شد

وای منم هنوز زایمان نکردم ۴۰هفتمه انتی برام ۱۲اردیبهشت زده ولی انگارنه انگار

منم موندم
کاش دردامون زودتر شروع بشه

منم کاش درد مون بگیره

40هفته شدی الان؟منم 40هفته شدم

من پسرمو 41 هفته کامل بستری شدم.اونم بدون درد...با آمپول فشار زایمان کردم

وایی چطور تحمل کردی تا الان 🤦‍♀️

چقدر سخته اینقدر طول بکشه😥

من🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

من ولی هنوز زوده😫

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آمین کوچولو🩵🐣 مامان آمین کوچولو🩵🐣 ۸ ماهگی
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان 🦋 آیلین 🦋 مامان 🦋 آیلین 🦋 ۲ ماهگی
مامان محمد نیکان مامان محمد نیکان ۲ ماهگی