خانما کیا ۲۵ زایمانشون

۱۱ پاسخ

من نوبت عمل دارم ۲۵این ماه

اگه ۳۹هفته سز کنه دکترم ۲۵
اگه ۳۸و۴روز میشه ۲۲ ک من نمیخام ۲۲بشه

من ۲۳ عمل میکنم

من طبق ان تی زده ۳۰ بهمن خدا کنه زودتر باشه 😑

من ۲۵ عمل میکنم حالا یکی دوروز عقب تر شاید

من ۲۵ بهمن بر اساس ان تی اما ۱۱ بهمن انشالله زایمان میکنم

من اگه بخوام طبیعی بیارم 25میرم ولی سزارین میکنم 15عمل میکنم

من 25 وقت عمل دارم

منم۲۵ بهمن زده دلی زودتر میشم

من ۲۵ بهمن اما ۱۲ سزارین میشم

دختر خالم ۲۱ممم

سوال های مرتبط

مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۴ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی