۲۷ پاسخ

من ۱۲‌. ۱۲ زایمانهه🤩

من😍🥹به امید خدا انشالله

عزیزم بهت پیام دادم میشه جواب بدی تو پیوی

بمنم گفته ۱۲ اسفند طبیعی ولی سزارین میخام😫

هوای بهار امسال خوب بود همه اسفندی شدیم😆😆😆😆

مال منم هست ولی فکر کنم زودتر بیارم

۱۱اسفند
خودمم ۱۲ تولدمه

منه منه کله گنده😁

من ۱۰ اسفند داده ولی به نظرم زودتر میاد

من تاریخ سونوگرافیم ۱۲ اسفنده 🤕

۲۵اسفند

من ۱۸ اسفنده

مننننن😍😍😍🫠🫠🫠🫠

من تاریخ سونو 12ولی بهداشت زده 10

من ۱۱ ام نوبت داده🥰😍

من8 اسفند
اما دعاکنین زودتر باشه

از من ۲۱

به من گفت میتونم ۱۲ام سزارینت کنم خودم گفتم نه اون تاریخ خیلی شلوِغه ۳روز قبلش

به منم ۱۲ اسفند نامه داده🤗ولی حس میکنم زودتر میاد

من من

من 😍😍

من ۱۷ اسفند

من
ولی احتمالا یا ۱۱ بشه یا ۱۳

من تمام سونو هام همین تاریخ ولی سزارین هستم میشه اول اسفند

من تاریخ سونوگرافیم ۱۲ اسفنده😌

۱ اسفنده🥺
۹ روز مونده ولی خیلی دیر میگذره

من از اول تاریخم ۱۲ اسفند بود، ولی میدونم زودتر میزام😂

سوال های مرتبط

مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۳ ماهگی
مامان بنین کوچولو 🐣 مامان بنین کوچولو 🐣 ۱ ماهگی
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۶ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی