من ده اردیبهشت ولی امروز درد دارم معاینه ام شدم یه سانتم ولی خیلی انقباظ دارم کسی بوده تو این شرایط؟
من ۱۲ اردیبهشت
منم زده ۱۷ اردیبهشت ولی به نظر خودم زودتر میشه
من طبیعی ۱۴اردیبهشت ولی تاریخ سزارینم ۳۱فروردین هست
من یه هفته بعد از شماست
من ۱۷ اردیبهشت زده ولی احتمال میدم زودتر شه چون طبیعی
من ۶ اردیبهشت هستم
مننننن 😍😂
من 16اردیبهشتم 38هفته
من تولدم ۱۴مه خدا کنه پسرمم همون روز دنیا بیاد🥹
من ۸امم ولی میخام تغییر بدم
من ۱۵ اردیبهشتم
من ۱۱ اردیبهشتم
من ی هشت رو بعد از شماست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.