کیا تاریخ زایمانشون ۱۴ اردیبهشته

۱۴ پاسخ

من ده اردیبهشت ولی امروز درد دارم معاینه ام شدم یه سانتم ولی خیلی انقباظ دارم کسی بوده تو این شرایط؟

من ۱۲ اردیبهشت

منم زده ۱۷ اردیبهشت ولی به نظر خودم زودتر میشه

من طبیعی ۱۴اردیبهشت ولی تاریخ سزارینم ۳۱فروردین هست

من یه هفته بعد از شماست

من ۱۷ اردیبهشت زده ولی احتمال میدم زودتر شه چون طبیعی

من ۶ اردیبهشت هستم

مننننن 😍😂

من 16اردیبهشتم 38هفته

من تولدم ۱۴مه خدا کنه پسرمم همون روز دنیا بیاد🥹

من ۸امم ولی میخام تغییر بدم

من ۱۵ اردیبهشتم

من ۱۱ اردیبهشتم

من ی هشت رو بعد از شماست

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۳ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۵ ماهگی
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد