من ۳۸ کامل نوبت دارم برا ۲۳ بهمن
شما حتما ۲۵ بهتون نوبت دادن؟
سلام دوستانی که میگن ۳۸هفته زایمان کردن
همشون سزارین بودن؟
من ۳۸هفته و۶روز بودم ک ۳۸هفته و۳روز دردم گرفت سزارین اورژانسی شدم
سزارین بودین یا طبیعی
من ۳۸هفته ۱روزم
من ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کردم
چرا دکتر واسه من ۳۹هفته زد؟؟
هرچی اصرار کردم زودتر بزنه گفت قبل ۳۹نمیشه😏🤔
منم ۳۸ هفته و ۲ روز بودم. پسرم ۳/۵۵۰ به دنیا اومد
من سزارینم ۳۸هفته و ۳روز
من ۳۸ هفته ۳ روزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.