ماماناکیا تاریخ زایمانشون ۳۸هفته و۲روزه ؟

۱۰ پاسخ

من ۳۸ کامل نوبت دارم برا ۲۳ بهمن
شما حتما ۲۵ بهتون نوبت دادن؟

سلام دوستانی که میگن ۳۸هفته زایمان کردن
همشون سزارین بودن؟

من ۳۸هفته و۶روز بودم ک ۳۸هفته و۳روز دردم گرفت سزارین اورژانسی شدم

سزارین بودین یا طبیعی

من ۳۸هفته ۱روزم

من ۳۸ هفته و ۱ روز زایمان کردم

چرا دکتر واسه من ۳۹هفته زد؟؟
هرچی اصرار کردم زودتر بزنه گفت قبل ۳۹نمیشه😏🤔

منم ۳۸ هفته و ۲ روز بودم. پسرم ۳/۵۵۰ به دنیا اومد

من سزارینم ۳۸هفته و ۳روز

من ۳۸ هفته ۳ روزم

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۳ ماهگی
مامان بنین کوچولو 🐣 مامان بنین کوچولو 🐣 ۱ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان Mahani 💙 مامان Mahani 💙 ۶ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی