آقا راوین من هم به دنیا اومد ۳۹هفته کامل سزارین شدم

۷ پاسخ

مبارک باشه عزیزم ❤️ زیر سایه ی لطف الهی و پدر و مادر بزرگ بشه 😘😘😍😍❤️❤️

واااای مبارکه عزیزدلم چشمت روشن ،قدمش مبارک ❤️❤️❤️😍😍
یدونه من موندم از بین دوستام🤕🥲

حالاطبیعی خوبه یاسزارین؟

به سلامتی عزیزم

مبارک باسه گلم
چرا سز

بسلامتی چرا سزارین؟

به سلامتی انشالله

سوال های مرتبط