پسر قشنگ من هم صبح به دنیا اومد با سزارین عاشقش شدم 🥲🥲🥺🥺🥺

۸ پاسخ

مبارکه عزیزم تبریک میگم ایشالا سلامت باشید همیشه خوش و خرم کنار هم باشید 😍

دکتر اسماعیل بیگی عالی بود

مبارکه کدوم بیمارستان چقد هزینت شد بیا بمون بگو

مبارکه عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردین؟دکترتون کی بود راضی بودین؟

ای جانم خداحفظش کنه... مبارررررکه مامان جان از بارداری حسش خیلی قنشگتره؟ خیلی حستون بهش بیشتر شده؟

ای جااان مبارکه خوش قدم باشه😍 الان خوبی دردش زیاده؟ پمپ درد گرفتی؟ من 5 روز دیگه نوبت سز دارم

چندهفته بودین

خدا حفظش کنه 😘

سوال های مرتبط

مامان نورا ومحمدحسین مامان نورا ومحمدحسین هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم مامان پسرم ۹ ماهگی
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری