از کجا بدونم این قرص استامینوفن ساده ست یا نه ؟

تصویر
۹ پاسخ

ساده هست خب اگه کدیین بود مینوشت بخور منم دکترم ۵۰۰ داد گفت کاملا بی خطره به دکترای اینجا گوش نکن

اگه ساده نباشه می‌نویسه کدوئین

ساده‌س منم برای سردرد از همین میخورم

سادس.

۵۰۰ نخور

عزیزم استامینوفن 325بگیر ساده هست

500 سادست عزیزم

پرد پهلو و کمر دارم بخاطر عفونت مثانه و سنگ کلیه ، از داروخانه گرفتم ولی فکر کنم سرش شلوغ بود زیاد دقت نکرد که چی میگم

کدئین باشه روش مینویسه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ودوم بارداری