ساده هست خب اگه کدیین بود مینوشت بخور منم دکترم ۵۰۰ داد گفت کاملا بی خطره به دکترای اینجا گوش نکن
اگه ساده نباشه مینویسه کدوئین
سادهس منم برای سردرد از همین میخورم
سادس.
۵۰۰ نخور
عزیزم استامینوفن 325بگیر ساده هست
500 سادست عزیزم
پرد پهلو و کمر دارم بخاطر عفونت مثانه و سنگ کلیه ، از داروخانه گرفتم ولی فکر کنم سرش شلوغ بود زیاد دقت نکرد که چی میگم
کدئین باشه روش مینویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.