كيا بجه دوم سزارين شدن ؟عملتون چطور بود

۳ پاسخ

منم دوتاشو سز بودم.ولی اولی اینقدر اذیت نشدم.دومی واااقعا دردم شدیدتر بود و بیشتر دردکشیدم

من ولی واقعا عزیت شدم البته به خاطر اینکه دقیق نمی‌گفتن چه ساعتی میرم عصبی شده بودم وواقعا خواب خوبیم نداشتم چونکه بستری بودم ومامانای دیگه بچشون گریه میکرد من نخوابیدم عصبی بودم واینکه وقتی شروع کرد به برش من حس کردم

تاپیکمو بخون گفتم تجربمو

سوال های مرتبط

مامان هانی ندا مامان هانی ندا ۱۰ ماهگی