سلام کسی هست بچه اش آپتامیل ۲ بخوره ؟؟؟

۹ پاسخ

وراسته میگن آپتامیل سم داره داخلش فعلا تولید نمیشه گفتن نگرانم

وزنشون چقدرهست

اره پسرمنم میخوره
چرا ؟

اره دختر من میخوره

بله دختر من

بله دختر من

اره.

بله دخترم اپتامیل میخوره از نوزادی

بله دختر من

سوال های مرتبط

مامان رُهان مامان رُهان ۱ سالگی