۸ پاسخ

نحوه ایستادنت هم مهمه باید لگن رو یکم رو به پایین بگیری شکمتم پایین نیست چون شکمت بزرگه این فکرو میکنی

عزیزم ❤️نه اصلا پایین نیست خیلیم خوبه😍
این ترک ها نشونه مادرشدن
من هنوز نیافتااده برام ولی اگ بیافته ام ناراحت نمیشم
داریم یه موجود زنده پرورش میدیم🥺❤️

🥲منم این همه ترک خردم ولی اصلا پایین نیس

منم هم هفته شمام این مدلیه پایین بودم از اول

شکم منم همینجوریه فکر کنم طبیعیه
پسر داری؟

نه بابا اصلا پایین نیست نگران نباش

ربطی نداره گلم شکم‌من کلا از اول بالا بود ولی بچم پایین بود داخل لگن بود

وای گلم چقد شکمت ترک برداشته ولی خیلی پایین نیست نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دلنیا🥰 مامان دلنیا🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🎀 مامان کوچولو🎀 ۷ ماهگی