خانوما فرم شکمم خوبه ؟ نیومده پایین؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

اووخییی😍گوگولیه

نه عزیزم خوبه اندازش خوبه پایین هم نیومده

فکر کنم کمربند بارداری ببندی درست بشه

نه عالیه همه چیز

دقیقا مال منم همین فرمه بعد هر روز میرم جلو اینه استرس میگیرم که چرا پایینه ولی مثل اینکه ربطی نداره چون از اولم فرم شکمم رو ب پایین بود

حس میکنم پایینه من که بچم پایینه به کفته دکتر افتادگی نداره فرم شکمم

شکم من از مال شما کوچیکتره وزن بچمم نرمال بود
شما ماه آخر فک کنم خیلی اذیت بشی عزیزم

واسه من هرچقد هفتم میره بالاتر شکمم میره بالاتر بچه میره تو معدم😂😂

مال من باز رو به بالاست

فرمش که خوبه ولی زیاد بزرگه بچه‌دومته؟

ای خداااا چه باحاااله😂😂

یعنی شکم منم اینجور میشه
شما هفته های پایینم شکم داشتین
من نگرانم

نه خیلی هم خوبه
مال منم همینطوری رو به پایینه

وای چقد باحاله خداااا یک عالمه خانمیم‌ دور هم با شکم های قولومبه🤣😂😂😍😍

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی