۱۴ پاسخ

غذا سفره میدم دیگه همه چی دارع

چقدقشنگه

دروغ چرا یه کوچولو مزه دارش میکنم با نمک

میزنم‌تازگیا

بدون نمک نمیخورد بی مزه میشد با مشورت پزشکش ی کم میزنم

من غذای سفره میدم خیلی وقته

اصلا نمیزنم بعد ۱سالگی ایشالله

نمک میزنم خیلی کم،اگر نزنم‌نمیخوره

غذای سفره میدم

تا الان اصلا نزدم ، فعلا هم نمی‌زنم تا بعد از یک سالگی

غذای سفره میدم

آره من یکم میریزم

نمک دریا میزنم

بعضی غذاهاش رو که بدون نمک نمیخوره یه کوچولو میزنم

سوال های مرتبط

مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی