سلام مامانا این جواب ازمایش غربالگریمه میشه یه نظری بدین

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم فری بتا نگفت پایین جواب سلفری چند روزه اومد آسپرین میخوری

چند هفته ای گلم

سلام عزیزم عیدتون مبارک. نتیجه غربالگری خوبه خداروشکر...درمورد اختلالات کرومزومی خیالات راحت .چون رنگ سبزه هم میشه به طورساده فهمید

عزیزم منفیه سندروم داونو و تریزومی ولی عدد پاپت یکم پایینه احتمالا اسپرین بده بهت دکتر دیده؟

خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری