این آزمایش غربالگریمه کسی بلده یه نگاه بندازه

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم اصلا نگران نباش اینا همش احتماله من پارسال خواهرم خواهرشوهرم ودوستم همزمان باردارشدن و برا۳تاشون ریسک زده و رفتن آمینوسنتز وخداروشکر هیچ مشکلی نداشتن والانم خداروشکر بچه هاشون سالم و سلامت هستن ولی اگه میخایی آمینو بده چون احتمال ریسکش کمتره یکم گرونتره ولی دقیق تره و بگم این احتمالی که میزنن یکیش بخاطر سن هست یکی هم ساختو پاخت میکن با محلی که آمینو یا سلفری میگیره اصلا نگران نباش بهت قول میدم بچت سالمه من خواهرم۳۸ سالش بودخواهرشوهرم۳۵ودوستم۲۹ ولی حتما آمینو برو خرمآباد پیش سهیلا اکبری

خیلیارو ریسک میزنن سلفری بدی متوجه میشی چیزی نیست نگران نباش

ریسک سندروم داون 1 به 250 هست
کمی بالاست
شاید بهتره سلفری بدید یا دکتر هرچی گفت

با دکتر حتما صحبت کنید
نگران نباشید فقط باید زودتر سلفری بدید چون اگ اونم‌ ریسک بزنه باید فکر کنم‌ آمینو بدید و باید جوابش زود بیاد

خدایا دارم دیونه میشم😭😭😭

وای مامانا منم باید امینوسنتز بشم دارم از استرس میمیرم یعنی میشه خوب بشه
امینوسنتز برام مشکلی پیش نمیاد

فقط احتماله عزیزم ریسکه باید سلفری بدی برای ۹۰ درصد تو سلفری هیچ مشکلی نیس اصلا نگران نباش

ریسک داره اکثرا برا ۳۰ سال به بالا ریسک میزنن باید سلفری بدی فک کنم ان شالله سالمه نگران نباش

ریسک یعنی چی

ریسک زده

سوال های مرتبط

مامان بردیا و تو دلیم🩵 مامان بردیا و تو دلیم🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو امید🐣 مامان جوجو امید🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دنیز🩷🌊 مامان دنیز🩷🌊 ۸ ماهگی