مانانا از چند ماهگی روروک استفاده کنیم برای بچه؟

۶ پاسخ

من تقریبا از ۵ماهگی گذاشتمش و ۹ماهگی راه افتاد

عزیزم باید از شش به بعد باشع یا زمانی ک بچه حداقل بتونه چهاردست و پا راه بره

۶ ۷ ماهگی به نظرم بهترین وسیلست خیلی خوب بود

هروقت ک بچه بشینه من تا قبل ۶ماه‌ننشوندم ۷ماهگی گذاشتم روروئک

من از ۵ماهگی سوار کردم خیلی زود هم راه افتاد

فکنم ۵ ماهگی بازم به شوق و شور بچه بستگی داره میخواد راه بره

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرام مامان مامان پسرام ۳ سالگی