۷ پاسخ

من سر‌چهار‌ماهگی مهدیس شدم😫

واقعا تنها خوبی حاملگی همین بود 😂😂

دقیقااااا صب ساعت ۵ با درد وحشتناک بیدارم کرد پریودی یسال پریود نبودم چقد خوب بود

واقعا گل گفتی

حالا فکر کن من هر هفته درمیون پریودم 😭

من که هربار پریود میشم از خوشحالی میرقصم میگم خوبه باردار نشدم😂😂😂

من هنوز نشدم🫠

سوال های مرتبط