خانوما شما از چند روزگی بچتون رفتید بیرون
تو این هوا

۶ پاسخ

بعد از یه ماه میومدم خونه مادر شوهرم تا خونه مامانم اینا هم میرفتم
ولی امروز رفتیم جشن خیابونی با نی نی

من هنوز نرفتم فقط برای بهداشتو دکترو این چیزا چند بار رفتم بعد ۴۰ روز میرم

۱۸ روزش بود

منو که شوهرم دیوانه کرده نمیزاره بریم بیرون میگه سرماخورده بدتر میشه

تا۴۰ روز سعی کن نبری مخصوصا شب

ما همش میرفتیم و میومدیم از اول، حتی برف اومد هم رفتیم بیرون😆

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان کیا و پسری مامان کیا و پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری