خانما شیشع شیر شیشع بخرم یا پیرکس؟

۶ پاسخ

درخواست میدی چند سالشونه بچه هات

منم موندم بخرم نخرم اصلا کدوم مارک بخرم چون دخترم اهل شیشه و پستونک نبود

والا پلاستیک خوبه سبکه خودش میتونه بگیره بخوره پیرکس سنگین بود من خریدم اونم روش سیلیکونی داشت ک اگه افتاد نشکنه. من درش اوردم ماهور انداخت شکوند 😂

من پیریکس گرفتم از همون ۳ ماهگی قبل سه ماه بچه بی بی لند داشت خیلی اذیت شد تا ۲سال پیریکس استفاده کرد هم بهداشتی بود هم محکم

آدم میمونه چی بخره چی نخره ست بیماستان بیست تیکه ۳۳۰۰

شیشه بهتره فعلا کوچیکه ولی بعد یکسال پیرکس بهتره چون ممکنه خودش بگیره بخوره

سوال های مرتبط