برای انتی پیش پریناتولوژیست برم بهتره یا رادیولوژی

۵ پاسخ

هیچکدوم
سونوگرافی
پریناتولوژی برای بارداریای خاصه

متخصص رادیولوژی همون سونوگرافی هست.

به نظرم پزشک سونو که مهارت و تجربه داره بهتر از پرینالوژیست هست

عزیزم شما برو سونوگرافی اگه خدایی نکرده مشکلی داشتی یا قبلا سابقه سقط اینا داری برو پیش پریناتولوژیست سونو انتی هم دکتر باید برات بنویسه

پریناتولوژیست تخصص بیماریهای جنین داره، اگه خدایی نکرده جنین مشکلی داشته باشه می تونه با سونو تشخیص بده ولی رادیولوژیست یه کارشناس معمولیه که هیچی هم حالیش نیست.

رادیولوژی هم سونوگرافی داره ، ولی یجایی برو باردار ها معمولا میرن ، پریناتولوژی برای بارداری های خاصه اینجا به کارت نمیاد

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق🩷🧸 مامان فندق🩷🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهفتم بارداری