خانوما تو چهار هفته هم میشه رف سونوگرافی

۶ پاسخ

من حتی تشکیل قلبم نرفتم دیروز یه دفعه رفتم آن تی تو کشورهای خارجی تا ۱۲هفته اجازه ی سونو نداری واسه چی از الان عجله داریم

خیلی زوده تو چهار هفته

۸هفته برو عزیزم

خیلی زوده هنوز چیزی مشخص نیست
فقط استرس میگیری

ن عزیزم زوده

چرا بری هیچی معلوم نیس

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایمان مامان ایمان هفته هجدهم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی