خانوما تو هفته چهار بارداری بتا ۴۲خوبه

۱۳ پاسخ

قبل ظهر رفته بودم گفت هنوز زوده برا سنو

الان دکترا سونو داخلی دارن من ک راهم دوره هرچی تست میزنم منفی میشه شمابرو خبرشو بده عزیز

بنظرمن اگ درموقعیتی هستی ک دکتربری بروپیش دکتر ماهی یبار بهت میگه بارداریت پوچ نیست پشت سرهم فک نمیکنم پوچ باشه

اگ نگرانی سه روزدیگه تکراش کن ببین فقط رفته بالا مشکلی نیست یعنی رشدمیکنه اگربارداری پوچ داشتی ونگرانی استرس خودش ازهمه بدتره عزیزم

آره عزیزم نگران نباش مهم اینه که بتات رفته بالا اصلابعضی هابابتای پایین بچروبدنیامیارن سردخترم صدباررفتم بتام کندمیرفت مشکلی نیست

دحترا اصلا بتا برابعضی هابالا نیست برای مثال شایدکمترازشماها باشه هیچ مشکلی نیست منم سردخترم همین بودم ولی دکتر نمیگفت بهم ک استرس بگیرم

عزیزم درخواست دوستی رو قبول میکنی سوال داشتم ازتون

پایینه که دکتر چی گفته؟

تو هفته چها بار داری یا ۴پریود؟؟؟بعد رفتی دکتر گفته ۴بار داری یا نه از رو گهواره؟؟

هفته پیش رفنم تا ۹ هفتهوچند روزش کم

بتا رو همیشه میگن دوروز بعد تکرار کنین اگه دوبرابر شه خوبه

عزیزم چون احتمال داره لقاح دیر گرفته باشه باید دوروز دیگه بری دوباره ازمایش بدی

مال من ۳۰۰ بود ۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒🍒🍒 مامان آلبالو🍒🍒🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری