نه خوبه.
ولی دوقلویی ربطی ب بتا ندارع مال من ۴۷۳ بود
منم سه روز قبل موعد ۱۶۹۳ بود و یکی🥹🩷
ن عزیزم عالیه ربطی ب چندقلو هم نداره
عزیزم چند روز تاخیر داشتی
من دوستم ۴ هفته و ۶ روز بود ۱۴۰۰ دو قلو بود
مال منم با یک روز تاخیر ۲۵۵۴هنو نرفتم سونو برای دیدن ساک
ایشالله دوقلوهست
نه طبیعیه
نه هرچی بالاتر بهتر
شاید دو قلو
خیلی خوبه فقط با سونو میشه فهمید دوقلوعه یانه
شاید دوتاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.