بتا ۱۷۰۰بالاعه؟برای چهار هفته و چهار روز

۱۲ پاسخ

نه خوبه.
ولی دوقلویی ربطی ب بتا ندارع مال من ۴۷۳ بود

منم سه روز قبل موعد ۱۶۹۳ بود و یکی🥹🩷

ن عزیزم عالیه ربطی ب چندقلو هم نداره

عزیزم چند روز تاخیر داشتی

من دوستم ۴ هفته و ۶ روز بود ۱۴۰۰ دو قلو بود

مال منم با یک روز تاخیر ۲۵۵۴هنو نرفتم سونو برای دیدن ساک

ایشالله دوقلوهست

نه طبیعیه

نه هرچی بالاتر بهتر

شاید دو قلو

خیلی خوبه فقط با سونو میشه فهمید دوقلوعه یانه

شاید دوتاس

سوال های مرتبط

مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد
مامان فسلقی مامان فسلقی هفته بیستم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان 🐣🐣🐣 مامان 🐣🐣🐣 ۱ ماهگی
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری
مامان فلفل مامان فلفل هفته نهم بارداری