خانوما طبیعی تو چهار هفته ساک هم تو رحمم نبود !

۸ پاسخ

زود رفتی سونو بزار ۷ هفته شدی برو اینجوری استرس هم نمیگیری

بله
خیلی کوچیکه دیده نمیشه

عزیزم من هفته ۶ رفتم بازم دکتر گفت زود اومدی. هفته چهار خیلی زوده ، سونوی بعدی رو ۸ هفته برو

بله حداقل شیش برو تازه اونموقع هم من رفتم خالی بود

بله ممکنه

عزیزم الان سونو نده من رفته بودم سونو یه خانمه اومد سونو بگیره نینیش ۴هفته بود از بس که با دستگاه فشار داد تا ساک بارداریشو ببینه و بعدش ندید فردا رفتم دکتر دیدم خانمه اومده سر به خون ریزی زده و بچش سقط شد اینو نمیگم که استرس بگیری ولی سونو تو این هفته ها خیلی زوده خطرناکه همون ۸هفته برو عزیزم

مبارکه عزیزم یه مدت نبودم الان دیدم

آزمایش بتا دادی؟
اگه بتا مثبت بوده که حتما بچه س دیگه

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سَروین🌲 مامان سَروین🌲 هفته پانزدهم بارداری