خانوما تو چهار هفته ساک حاملگی ۲ ونیم میل خیلی کم نیس

۲ پاسخ

من تو ۶ هفته و دو روز ۲۰ میل بود ولی خب سقط کردم قلب نداشت

ن عزیزم خوبه من 5هفته و 5روز ساک بارداری 8میل بود
تا جنین کامل تشکیل نشه ساک زیاد رشد نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته هجدهم بارداری