خانوما شما چند هفته سزارین کردین؟؟

۴ پاسخ

37 هفته و 2 روز

سعی میکنم تا ۳۹و ۳ روز اینا نگهش دارم مخصوصا پسرو

واسه پسرم ۳۷هفته و ۲روز

۳۸ هفته و ۶ روز

سوال های مرتبط

مامان ایهان
دوقلو ها مامان ایهان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان عمران علی مامان عمران علی روزهای ابتدایی تولد
مامان باران مامان باران ۳ ماهگی
مامان نِـلا🌻 مامان نِـلا🌻 روزهای ابتدایی تولد