خانما توروخدا بگید بخیه های من خوبه یا نه

تصویر
۷ پاسخ

چرا دونه دونه بخیه زده؟
مگ الان جذبی نمیزنن؟

من سر پسرم بخیه هامو دونه ای زد علتشو نمیدونم ولی سر دخترم یه تیکه زد

چرا بخیه هات دونه دونس؟
اینجوری خیلی سخته همش میره تو گوشتت
اون زرده چیه؟

فردا باید بکشی دیگه اون قسمت که زرد شده عفونت کرده؟

زایمان سزارین اجباری بودی

واسه من جذبیه عالیه

خودت نوع بخیه رو انتخاب کردی؟ یا دکتر خودش گف

سوال های مرتبط