خانوما ۸ هفته ام درد پریودی دارم طبیعیه؟
تهوعمم کم شده

۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم


میگم تاریخی ک خودت حساب کرده بودی چقد بود برای بارداری با سونوت یکی بود؟

رفتی واسه تشکیل قلب ؟
از کی حالت تهوع داشتی که داره کم میشه

واسه تشکلیل قلب رفتی؟

اگه دیدی یه روز بیشتر ادامه داشت پیش ماما یا دکتر خودت محض احتیاط برو

سوال های مرتبط