غربالگری دوم چند هفتگی هیتش؟

۳ پاسخ

ببین آزمایشش اگه دکترت بگه باید بری اگه ان تی خوب باشه معمولا نیاز به آزمایش نیست دیگه خود دکتر میگه،سونو هم به من گفت ۱۸ هفته برم

ازمایشش ۱۶ تا ۱۸ هفته
سونو انومالی ۱۸ تا ۲۲ هفته

18هفته گلم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان روشا مامان روشا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان juju مامان juju هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عماد 🩵👶 مامان عماد 🩵👶 هفته سی‌وچهارم بارداری