سلام خانوما بهترین زمان برای غربالگری کیه چند هفتگی ؟

۲ پاسخ

من طبق سونو قلب که رفتم ۱۱ هفتع ۳ روز ام بود انتی گفت ۱۳ هفته ۳ روزته توام دوازده هفته برو که اگر سن بارداریت جلو رفت از انتی نگذر۶

انتی ۱۲ و ۳ روز.
انومالی ۱۸ و ۱ روز

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته یازدهم بارداری
مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۸ ماهگی
مامان نوردیده مامان نوردیده هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچِلی مامان کوچِلی هفته شانزدهم بارداری
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری