خانوما بهترین زمان اکو قلب کیه؟

۵ پاسخ

برا من اصلا ننوشت اکو قلب

منم جواب سلفریم خوب بود ولی باز برام نوشت گف ۱۸ هفته به بعد برو بعد انومالی باز دوباره یع استرس جدید خسته شدم😩

۱۸ هفته تا ۲۴ فکر کنم
من خودم ۱۸ هفته و ۶ روز رفتم ولی حتما باید ۱۸ پر شده باشه

من با انومالی رفتم . ۱۸ هفته و ۲ روز

من ۲۰ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سودا و تودلی مامان سودا و تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان عزیزه دل مامان عزیزه دل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان تمشک مامان مامان تمشک هفته نوزدهم بارداری