خانوما بنظرتون بهترین زمان ختنه کیه؟

۹ پاسخ

من دوماهگى ميخوام ببرم پسرمو

من چله ختنه میکنم به امید خدا

روایت داریم 7 روزگی

کلا هر چی کوچیک تر باشن
کمتر اذیت میشن

من ده روزگی ختنش میکنیم هر چی زود تر بهتر

میگن بچه اگه زردی داره 7 روزگی ختنش کنید کلا بعضی پزشک ها میگن ده روز اول زندگی بچه تو اسلام هم اومده روز هفتم

دوماهگی پسرمو ختنه کردم این یکیم دوماهگی میکنم

بعداز ۴۰میگن خوبه یا ۲ماهگی

بعد از 40روزگی

شنیدم ۴۰ روزگی
خواهر شوهرم ۴۰ روزگی بچشو ختنه کرد خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۸ ماهگی
مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری