۸ پاسخ

بهترین زمانش ۲۴ هفته هست

من 25 هفته دادم

من ۲۳ هفته و ۶ روز بودم رفتم ازمایش دادم

من 23هفته5روز رفتم

برا من 24هفته نوشتع

من وارد۲۴ شدم رفتم

از ۲۴ هفته به بعد

فکر کنم ۲۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 مامان 𝐀𝐒𝐋𝐀𝐍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یسنا۵ساله ونورا مامان یسنا۵ساله ونورا ۱۱ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان 👶💙👼 مامان 👶💙👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی